pondělí 1. srpna 2016

Jak si to může i milionář zkazit

Mary Diamond, slavnou fengšuistku z knihy Tajemství asi znáte.
Jacka Canfielda možná ne, ale určitě jste slyšeli o sérii jeho velmi úspěšných knih Slepičí polévka pro duši.
Je to velmi úspěšný muž, dokonce napsal o dosahování úspěchu skvělou knihu. (Opravdu skvělou, doporučuji!)
Mne zaujalo, co o něm píše Mary Diamond ve své knize "Umění zákona přitažlivosti":

 Svou konzultaci Feng-šuej jsem dělala pro Jacka Canfielda na jeho ranči v  Santa Barbaře. 
 Když jsem zaklepala na jeho kancelář a vešla, seděl ke mně zády a musel se  otočit, aby mě viděl. 
Řekl mi, že se při práci rád kouká ven do přírody. 
Na to jsem mu odpověděla: "Jacku, vy tady nejste proto, abyste pozoroval přírodu, jste tady kvůli své práci. Nemáte poslední dobou pocit, že lidé nedokáží ocenit vaši skutečnou hodnotu? Nepřijde vám, že se za vašimi zády uzavírají obchody, ke kterým nejste přizván?"
Zamyslel se a pak řekl: "Máte pravdu, poslední dobou takový pocit opravdu mám. Pokouším se prodat svou novou knihu, a ačkoliv jsem spoluzakladatelem značky Slepičí polévka pro duši, nedaří se mi ji prodat žádnému vydavateli."
Bylo to tím, že neseděl jako král, ale jako sluha, a tak se k němu jako ke sluhovi chovali.


To je velmi inspirující postřeh: I když vyděláte spoustu peněz a přestěhujete se na nejkrásnější místo na Zemi, základní energie, jejich vlivy, zůstávají stále tytéž. Stejně jako v minulosti měly vliv na císařský dvůr, tak i v současnosti ovlivňují náš život. Sedejte jako králové, využívejte vesmírné principy a svět vás bude podporovat.

A podívejte se jak sedět jako král a jakým chybám se vyhnout v e-booku zdarma: http://milenamoudra.cz/5-energetickych-upiru/

Žádné komentáře:

Okomentovat